081103

Tänk att det tog 5 hela år jävla år för mig att inse vad du var för människa, vad du var för person. Du är nog den hemskaste människan jag någonsin har träffat. Jag förstår inte vad jag såg i dig, jag förstår inte att jag kunde skydda dig, mot allt och alla. jag förstår inte att jag har tagit emot en massa skit av dig i hela FEM jävla år, en massa slag. Men det var precis som du sa de fösta två månaderna var du snäll och underbar sen psykade du mig. Men nu är det helt annorlunda, det kna jag lova dig. Nu är det jag som har bollen, Nu är det jag som beter mig exakt lika dant som dig. Du säger åt mig att jag inet ska vara som dig, men det är försent nu, jag lärde mig ut av den bästa, Så nu ska du få känna på vilket helvete jag haft.

Jag har bollen nu och jag tänker inte släppa den.
Nu är det jag som bestämmer och du kan inte göra något åt saken.





Gahhhh hatar mitt jobb, har sinne på alla jävla idioter som bara slänger på luren eller är så jävla otrevliga... måste hitta något nyss snabbt nu, kommer inte klara av att jkobba här mycket längre till..





Helgen var underbar, torsdags bio med de bästa, fredag fest med de bästa, lördag fest med emma och co. Jävla najs var det.. Men det skulle funnita alkolås på mobilen, vf finns det inte det, vf kan inte uppfinna det. Om inte  någon gör det snart får jag göra det. Hahah

Gött nu är det bara 30 min kvar tills jag slutar, jävla najs sen blir det in till stan förhoppningsvis en fika och sen bär det av hem åt, Ska lägga mig direkt och sova sen, eller ja försöka iaf, Har haft det lite svårt att somna om nätterna, har haft det nu i snart en månad, vet inte vad det är, men jag hoppas det försvinner snart.


Gahhhhhhhhhhh  blir galen på dettta jävla jobb, nu säger jag snart upp mig!!!!   Helt seriöst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0