But how do I feel this good sober?

Sitter hemma hos Bernice, hon ligger på soffan och sover, vi väntar på att Jaime ska komma och hämta oss så att vi kan käka glass haha.

Igår var galet eller nsarare hela denna veckan har varit galen.
Måndag:  Jobbar och håller på att dö så tråkigt jag har det, kl 19.00 bestämmer jag och Bernice oss för att sticka till Örebro, efter jobbet sticker vi hem till henne och packar sen väntar vi bara på morgondagen.

Tisdag: Vaknar vid 7.30 stresspackar det sista och sticker till Skånetrafiken, försöker beställa biljetter till örebro där, men det gick inte. Skånetrafiksgubben följer oss till SJ och tror att vi kommer från Örebro och jag bara spelar med haha. kl 09.14 sitter vi på tåget till Örebro, när vi kommer fram irrar vi runder där lite, ringer kurre och han berättar vilken buss vi ska ta, När vä kommer fram till vårt mål sitter vi och tar det lugnt, käkar lite planka och dricker lite alkohol allt gratis ;) vid 2 sticker vi tillsängarna och sover.

Onsdag: Vaknar runf 12.30 av att det är så himla varmt, dom skriker där nere och frågar i fall vi är vakna, vi går upp och tar en cigg sen klär vi på oss och fixar oss. Där efter blir det frukost och det bjöd dom med på haha. efter ett tag tröttna vi och vi tar bussen till tåget. Vid 21.00 kommer vi fram till Malmö, vi skyndar oss hem till Bernice tar på oss slappe kläder sticker till Freddes jobb och hälsar på,  fredde är otrevlig och kan inte ens presentera sig för Bernice, jag blir lite små kinkig. Efter det sticker vi till Maskot och tar oss ett glas, Jaime och Macke kommer det blir lite fler glas, vi sticker ut och festar, kl 3 kommer vi hem till Bernice och jag börjar laga taco, riktigt gott, Jag ringer Fredde och frågar honom ifall jag ska komma hem till honom eftersom jag skulle gjort det den kvällen, han är arg och säger att han sover och han klämmer ut sig - vf ska du hem till mig om du redan träffat två killar idag, jag får sinne på honom eftersom Jaime och macke är riktigt trevliga killar och vänner. Jag börjar säga- vem fan tror du att du är? du är inget för mig, du är som smutts under skon för mig fattar du..... osv. sen somnar jag på soffan.

Torsdag: Vaknar upp har lite ångest för vad jag sa igår, testar att ringa en gång och skicka sms, inget svar.  Orkar inte lägga mer energi på det just då så vi sticker till Entre, inte så wow som jag trodde det skulle vara, små inklämda affärer med världens fattigaste HM men hittade iaf några saker, ett par sommar skor, tajts/jeans och några tröjor, efter det blir det in på systemet, det blir två vinflaskor, en var. vi sticker hem, jag får ännu mer ångest och lite sinne på att Fredde inte svarat til sist vid 23.00 typ så ringer jag en taxi, tvingar med mig Bernice och kör till statoil och köper hjärt choklad och sen går vi hem till Fredde och lämnar det. Ja ni läste rätt jag gjorde något romantiskt. Men men efter det så sticker vi hem till Bernice igen och dricker upp det som är kvar av vinet.

Fredag: Vaknar upp vid10.00 vi sticker till Entre för Bernice tvunget skulle ha sina solbrils, sen sticker vi till jobbet, kl 3 kommer vi på att vi vill ut i kväll, jag sjukar mig och sticker hem vid 17.10 packar lite saker, sen kommer jag tillbaka till Malmö vid halv 12, sticker ut vid 01.00 helt nyktra, dricker några glas och snappsar, sticker till etage, träffar några Mexikanare, jag börjar prata emgelska, tyckte jag var riktigt grym på det om jag får säga det själv. Dansade järnet och hade riktigt kul. Kommer hem vid halv 5 på morgonen, Ingen av oss mår något vidare, bestämmer mig för att inte åka till Fredde för att sova det, somnar på sängen direkt,

Lördag: Vaknar upp ångest igen för att jag har så fruktansvärt ont i huvudet, men det var själv förvållat så jag kunde inte klaga, fast det gjorde jag ändå.Ringer Fredde han är lite kinkig för att jag sa att jag skulle komma men gjorde inte det ändå, men men. Vi sticker till jobbet och jag lämnar in min tidsrapport, sen sticker vi och käkar lunch. Efter det köpte Bernice en telefon, en lite extra telefon precis som jag har. Och nu sitter jag här, väntar på Jaime ska snart ringa han för nu är han väldigt seg. Ikväll blir det Bio, så i kväll blir en lugn kväll, eller man vet aldirg natten är ung haha.


Cause I'm the only one you know in the world that won't be home

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0