happy birthday

tjenixen alla, sitter hemma hos pernilla just nu, den lilla filuren visa upp alla sina nya kläder, väldigt fina faktiskt.

Fredag idag och vi ska bara ta det lugnt,  varilt väldigt lugn dag över huvud taget idag, kom till jobber 9.30 (1.5h försenad) satte mig brevid jaime, vi fulade oss som vanligt, jaime du ska akta din mus och gå hem och kamma dig, ja det ska du jävlariden göra!! ahahaha, vann två biobiljetter idag med på jobbet så inom en vecka ska jag kolla på bilr blir nog på onsadg, blivit lite ändrade planer engående den dagen, blir ute hos hus och tivoli, blir kköpnehamn på dagen, jag och bernice och jaimer,  kanske fler, sen blir det bio, och sen blir det ännu mer drickande. men det blir kul det med :)

i morgon blir det party party, vi ska fira pernillas 22 års dag. och hör på häpnad jag ska dricka, vilket jag inte gjort på väldigt länge inte på riktigt iaf, haha.

Eftersom det är fredag idag betyder det även att shuan fyller år idag, grattis till honom och önskar honom en full dag haha.



Har sinne på dig med, jag tänker inte höra av mig mer till dig nu, jag är trött på dig, fattar inte vad du håller på med, är du dum i huvudet eller, jag bara undrar?  Jag försöker iaf, men du skiter tydligen i vilket, men men är det så du vill ha det så fine, jag kan med köra det spelet, tro mig, jag är bäst på det.

nej nu är jag trött, riktigt trött och orkar inte skriva mer, har bara en text jag sla slänga in med som stämmer in så jävla väl på en person som jag är riktigt trött på, som tror att han<7hon äger hela världen och störst bäst och vackrast, haha herre gud, vissa växer tydligen aldrig upp, vissa gillar att anklaga en för saker man inte gjort och skrika och gorma, och skriva cp sms om att man gjort en massa "korkade" saker,  om jag ska vara ärlig bryr jag mig faktiskt inte ett skit om vad du tycker/känner/säger, du är som luft för mig, trodde du kunde bete dig som vettigt folk men ack så fel jag hade. men men
sånt är livet. jag är glad för din skull men ska jag vara ärlig så är jag nog den enda som verkligen är det,

We used to be
Just like twins
So in sync
The same energy
Now's a dead battery
Used to laugh bout nothing
Now your plain boring
I should know that
you're not gonna change
hahahahahahahahahaha


 Kommit på en skit rolig sak med kolla alla gissa vad detta är aahahah <:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0