I can handle it, can you??

Sitter på jobbet, slutar om exakt 1,5 timmar, vilekt är väldigt skönt har varit i telefonen i ca 4 timmar sammanlagt idag, vilket varit otroligt skönt, haft utbildning på tvins, och på torsdag blir det en till utbildning på det nya systemet. och nästa vecka ska jag förhoppningsvis ha tfn utbildning, sen har jag alla skills vilket är väldigt gött.


Har träningsverk som in i efter att jag var ute och sprang igår, ångrar nästan att jag sprang haha.  I morgon börjar allvaret med träningen, var dag jag börjar kl 12 ska jag upp och träna innan jobbet och var dag jag slutar tidigt ska jag träna efter jobbet.  och nu är det slut med godiset, läsken och kakorna. Det funkar itne längre, har gått upp riktigt mycket, kollade på gamla fotton från förra året och det är skrämmande så mycket jag gått upp, så nu är det dags, Nikki ska bli av med allt fett, Nikki ska bli fit.


Nej nu måste jag fortsätta jobba,

See you later





And hello my sexy boy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0