I hate you so much right now, I hate you so much right now, I hate you so much right now, AHHHHHHH

Idag är ingen bra dag, ingen bra dag alls, inte igår heller, det har inte varit en bra dag på länge.  Eller ja det kan jag inte säga heller, det har funnits ljusa stunder på dagen med, men det är itne många. Men det kansnke ska vara så, man kanske ska ha det förjävligt en tid för att kunna uppskatta det bra stunderna, men jag är trött på det dåliga stunderna nu, jag vill ha bra stunder igen, jag vill inte ha det så här längre. Det är inte kul, jag vill ha dte som jag hade det innan för några månader sen vid sommaren då mådde jag bra då mådde jag super, det närkte jag, det märkte alla andra.  Då var jag som lyckligast för då var det som det var.

                                                                                             None

(She's so) raunchy, so vulgar, not me, why the hell her
Look, she dresses (Look at her) a mess, what do you see (I don't know)
It's not all about cash (Hell, no), not how much you flash
How I dress is a reflection of me

I hate you so much right now
I hate you so much right now
I hate you so much right now
Ahh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0