I never believed in dreaming, it never got me very far

Klockan är snart två på natten och jag sitter uppe och kollar på igor haha.

Idag har varit en underbar dag, vaknade upp kl 7 i morse och kom på att jag var ledig så med ett stor leende på läpparna vände jag mig om i sängen och somnade om igen, gick upp ur sängen vid 2 tiden, käkade lite "frukost" därefter blev det ännu med sängliggande och efter en väldigt stor krtaft ansträngning  gick jag upp ännu en gång och färgade håret, så nu har jag ingen blond lite tuss längre nu är allt mörkbrunt.  efter detta stack jag och tränade. sprang 7 km, höll på att dö men det är sånt man får ta. <Stack hem til johan sen och umgick med honom en liten stund och där efter blev det att umgås med Damir lite, träffade Ali och han tjej med. När jag hade tröttnat på HLM stack jag till Malmö och det är nu här jag sitter..
Funderar väldigt starkt på att gå och lägga mig, men pallar itne just nu.... eller ja jo kanske. Orkar inte skriva med iaf, ahha..

 see you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0