its my family that drives me crazy

 Ja mina planer idag blev inte som jag hade planetar, det blir ingen fika, antagligen blir det att jag sticker hem till hohom i stället och sen sover jag i Malmö, Det går aldirg så bra när jag ska planera saker haha.

Men mne vi får se hur det blir i kväll, kanske till och med bara sticker hem





Kvällen blev inte precis som jag hade planerat, stack först hem till hlm efter jobbet och umgicks med Ali, Efter det vid ca  halv 12 stack jag tillbaka till Malmö och  träffade Shuan, vi satt upp hela natten och pratade om allt och ingenting,

Idag blir det jobb igen, försöv mig en timme men det är  sånt som händer. Efter jobbet idag blir det att träffa fredde och umgås med honom, får se vad vi hittar på, nej nu måste jag jobab igen, see you later



                                                                None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0