Once a failure always a retard

Haha tyckte den rubriken passade bra in när jag tänkte..... haha

Nu sitter jag eller snarare ligger i Pernillas säng, Pernilla är duktig och städar och jag ligger som sagt på sängen och latar mig, det är najs. Idag vaknade jag kl 7.00 vilket var väldigt jobbigt, men klok som jag var så bestämde jag mig för att somna om illa kvickt igen och vaknade inte för än vid 12.00 iden vilket var väldigt skönt, gick upp åt min goda frukort som innehöll två ägg och fyra knäckebröd och ett stort varmt glas te, vilket inte kunde bli bättre eftersom jag hade tv framför mig med och kollade på ett av mina favorit B serier, dagen kunde inte börja bättre, men när man har det som bäst är det väl klart att alltid någon ska förstöra det och det var väl ganska asjälvklart att min mamma skulle göra det när hon ropar att jag måste städa mitt rum och att vi skulle köpa inom en timme. Fick lite eller snarare stor panik eftersom jag var tvungen att hinna städa mitt rum där jag hade gjort en sån bekväm liten gång mellan sängen-spegeln-tvn och dörren och resten av rummet var fullt med kläder smink och dyligt, dessutom ksulle jag hinna dusha, fixa mig, hitta kläder som jag kudne ha och packa en lätt väska som jag kunde ta med mig till stan, Det vil säga i vanliga fall brukar detta ta minst tre timmar och nu skulle jag klara detta på endast en timme, så ni kan ju tänka mig vilken panik jag hade. Det slutade med att mitt rum fick se ut som en svinstia och jag fick ta en snabb en riktigt snabb dusch.

Men som sagt nu sitter jag hos Pernilla och vi har ångest för hur vi ska göra i kväll, ska vi till K-stad eller bara vara hemma och kolla på film, det är dagens I-lands problem haha. Fredde tvingar mig att lyssna på hans nya låt med, känsn som om alla som bor i Malmö gör sina egna låtar haha men men det är knaske deras grej men det är jävlariden inte min grej haha

Nej nu ska jag nog färga Pernillas hår så see you later 
                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0