The Fray - You Found Me

Precis ätit och I-lands problemet är löst det blir en mys kväll i Hässleholm, med film och godis, känner att jag behöver det, tur att Pernilla tog det rätta beslutet :p

Imorgon blir det upp tidigt eftersom jag ska jobba från 9.00 till 18.00  vilket inte är världens roligaste med det är något jag måste göra vare sig jag vill eller ej och jag får ju pengar för det så jag ska inte klaga haha, synd bara att det inte är någon rilig som ska jobba i morgon bara tråkiga eller ja Olivia ska jobba i morgon med tack gode gud för det haha.


Jag har tänkt mycket på min morfar dessa dagarna, jag har fortfarande inte gått till hans grav, jag har inte vågat, jag klarar inte det, men jag vet att jag måste dit, jag måste dig för att gå vidare. Men jag är rädd, och jag gillar inte det, Jag är rädd för att han ska få rätt om mig. Att jag aldrig kommer bli älskad att jag aldirg kommer hitta någon, just nu känns det som om han har rätt, Jag menar hur har det gått med alla mina förhållande, ja just det rent åt helvete, och det värsta är att det är mitt eget fel, för dét är jag som förstört dom, dte är precis som om jag inte vågar släppa in någon, när de kommer förnära och när jag är som lyckligast det är då jag förstör det, Jag ljuger, jag ljuger om att jag varit otrogen, jag ljuger om att jag inte varit otrogen, jag ljuger om allt, för att den jag är med just då ska hata mig och lämna mig, för just då tycker jag bättre nu är sen när jag verkligen är fast. Men jag vill vara fast, jag vill vara riktigt fast, så fast att jag aldirg kommer ur det. Jag är så trött på mitt eget beteende  och den enda som kan ändra det är jag, men jag kan inte, jag klarar det en liten tid, men i slutet faller jag alltid tillbaka i gamla spår. GAAAAHHHHH jag blir så galen på mig själv.

Men som sagt jag är rädd för om jag går till graven kommer jag gråta, jag kommer gråta som aldrig förr. För att jag kommer känna mig värdelös, och ingen förstår, ingen kna tänka sig hur det känns, att som 12 åring inte ha det normala relationen med sin mormor och morfar, ha en morfar som hatade en och betedde sig som ett svin, som en idiot, att vakna upp mitt i natten av ditt eget skriv av dina egna tårar.

Men jag har bestämt nu, jag har betsämt att jag ska dit, jag ska dit denna månaden, om jag så ska gå dit själv eller med den enda som vet allt om det. För jag måste avsluta detta!

Gud vad jag beklagar mig hela tiden, men jag kna int ehjälpa dte, jag har för många tankar i huvudet att jag måste få ut dom för annars kommer min hjärna kollapsa, och de flesta evt att jag aldrig varit särskillt bra på att prata om saker, därför skirver jag istället, det är lättare för mig, då kan ingen avbryta mig eller lägga in kommentarer utan jag kan få ut allt exakt allt precis som jag vill. För annars blir det alltid att man blandar ihop allt, allt blir en enda röra och man missa hälften, men genom att skriva kan jag inte missa någonting och det är de som är så skönt. man kan säga att skriva är min grej, haha.



But in the end everyone ends up alone
Losing her, the only one who's ever known
Who I am, who I'm not and who I wanna to be
No way to know how long she will be next to me




The best things in my world right now is you <3





Kommentarer
Postat av: Hanna

du fixar allt nik, det VET jag..big and pure love honey <3

2009-03-07 @ 11:55:48
URL: http://hannusis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0