When I say I’m sorry

Nu är jag tillbaka från Örebro, kl är 05.27 och jag har kommit hem från uteställe i Malmö.

Örebro var skit kul, stack dit kl 9.14  med x2000 satt på tåget i 15 miljoner år känns det som,  när vi väl kom fram gick vi till en taxi och frågade honom ifall han kunde skjutsa oss t5ill centrum och han bara ni är i centrom hahahha, riktigt pinsamt, sen drog vi till Lindesberg ( ödemarken av ödemarkerna) träffade några kompisar  käkade god mat och drack god dricka haha.. ETTTTTA NOOOOLLLLLLLLA, riktigt keno snack haha, dom pratade percis som han på keno jag lovar, och dom fattade inte ett dugg vad jag sa, bred snabb skånska kunde inte bli värre för dom haha.  <på kvällen blev det lite tjaffs med fredde inte så trevligt, så det blev att åka hem idag i stället för i morgon,  tågresen hem var ett helvete kändes som om vi åkte 45678989 mil med djävlusbarn som skrek, finns en väldigt stor anledning till varför jag inte vill ha barn och där är en, dom skriker hela tiden.men när man väl kommer till malmö igen kommer till hans jobba kan han knappt hälsa och inte ens presentera sig för Bernice, han skämmer ut mig totalt, men efter ¨det bestämde bernice och jag mig för att ta en öl på maskot, jaime och macke kommer med dit, jag blir lite fuller jävla gött, ringer fredde och bråkar lite till haha, och nu kommer jagkastrera den idioten. nu ska jag sova är ritktigt trött och orkar inte skriva mer, berättar mer i morgon.....
 
Romantik är ett cigarett paket som jag fick av mitt ex hahahahhhahahahahhahahahhaha, vad ska man göra jag är inte såromantisk av mig.

Alltså det är inte ens min flickvän vi har bara dejtat i 1,5 år, (stackars flicka)
kyckling klubba hahahahhahahhahhahahahhahahhahaha



If I told you I've been cleanin' my soul
And If I promise you I'll regain control
Will you open your door
And let me in take me for who I am
And not for who I've been, who I've been

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0