Won’t go without my fix tonight

You got me wondering
 why I- I like it rough, I-I like it rough, I-I like it rough
You got me wondering
why I- I like it rough, I-I like it rough, I-I like it rough



Sitter hemma hos Bernice igen haha, sitter och väntar på att Fredde ska höra av sig så jag kan sticka hem till honom, vi ska vara själva för en gång skull haha. Ska faktiskt vara så duktig så jag t.o.m ska ta bussen och inte en taxi, har blivit lite för mycket taxi åkande nu, men jag kan inte hjälpa det de är så praktiskt och skönt, ett samtal sen kommer en bil och skjutsar dig exakt dit du vill haha.Riktigt najs.


Det sjukaste hände idag, jag höll på att döööööö ut av garv. Jag och jaime har vattenkrig på jobbet, när vi går ut springer jag upp igen och hämtar mer vatten, fyller två klass ända upp till kanten, väntar på att jaime ska komma tillbaka, precis när jag ska kasta vettnet på honom lyckas han komma undan och allt jag menar exakt ALLT vatten hamnar på en helt främmande människa, HAHAHAHAHAHAHA. sjukt kul. Fört blev han lite arg men sen typ 3 sekunder senare började han med skratta. haha....

Nelly ska sluta på torsdag, så jag kommer på en snille blixt. Jag och Bernice samlar in pengar till en avskeds present till henne. Hon kommer bli skit glad och jag kommer sakna henne sjukt mycket, hon är en av de jag gilar mest på jobbet.

Nej nu skrev Fredde han är hemma, nu måste jag sticka, ska mysa :)

see you later





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0