Wow we going to Örebro

Ja just det i morgon bittig drar jag och Bernice til örebro city, Det blev en liten snilleblixt från mig hah, kl 19 på jobbet haha. Så i morgon 09.14 sitter vi på tåget och kommer fram vid 13.34 är det planerat iaf, fast jag vet ju hur det är med tågtider. så det kommer säkert vara försenat. Men det ska bli riktigt najs faktiskt, komma bort från alla haha, så antingen ses vi på onsdag eller torsdag mina vänner beror på när jag känner för att ta tåget tillbaka haha.

Just nu sitter jag hemma hos Bernice hon packar och ja, jag sitter här  som vanligt, orkar inte tänka på att packa nu, fixar det sen, det är ju långt kvar tills vi ska åka. Såd et är bara att det det lilla lugna.

Ska bara säga en sak till 3310 äger riktigt mycket haha ;)

 see you later.


( jag hoppas du läser allt om mitt liv, och kom ihåg man kan inte vara lite för alltid, någån gång måste man växa upp :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0