Yeah it´s nice to meet you, too

I går blev det ingen bio, i stället stack jag och Bernice till Jaimes jobb, drack lite och sen stack jag bernice Jaime och Alex till slagt en runda, träffade några till där, shuan, soran,tamara, baki osv... Inte fullt så kul på slagt faktiskt. Vi stack från slagt vid 3 tror jag och sen stack jag hem till Fredde, När jag ska gå upp ringer Bernice och säger att jag måste gå ner igen för jag har hennes nycklar till lägenheten hahaha..

Vaknar upp idag lite för sent eftersom jag inte hade skruvat fram klockan så jag kom typ 1h försent till jobbet men det är sånt man får ta. Nej nu ska jag försöka väcka bernice och laga lite mat och städa lite för här ser ut som skit.
see you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0