you make me sick sick sick sick sick sick sick you make me sick sick sick sick sick you make me sick sick sick sick sick sick sick

Hej alla goa och glada haha,   Idag är en bra dag, det är fredag och jag slutar tidigt, redan kl 17.00 det vill säga att att idag hinner jag träffa mina kära vänner, riktigt skönt ska det bli, prata av sig lite, höra lite ksit snack osv, ja det gamla vanliga.
 Har sett fram emot det  detta hela veckan, är så trött på att jobba just nu, ska bli riktigt skönt att bara umgås med vänner.

Imorgon blir det att vakna upp, gå och sola direkt,  sen käka lite frukost och sen blir det att slappa framför TV en stund och efter det kanske, men bara kanske en runda in i Hästveda. Vet inte om jag palalr än, vet bara att på lördag ska jag inte vara så värst social, ska försöka att undvika att prata med någon, för jag är så trött på att prata med folk haha, det är jobbets fel. Men jag vet at det inte kommer bli så ändå, för jag kommer antagligen sticka in till hlm på dagen och stanna till kvällen. Men men så är det när man är värdelös på att planera haha.


Och jag vill bara säga en sak till, Denna helvetes snön hatar jag, jag verkligen hatar snö, det är inte mysigt, det är inte fint, det är ett helvete, man förstr sina skor, man fryser om fötterna, dte är halt och sliskigt och allmän jobbigt, rätt som det är får man en snö boll i huvudet eller vad som helst

 och just nu hatar jag mitt jobb med, för jag har världens  värsta kund, han är helt jävla dum i huvudet, han kan ingenting ocg fattar ingenting, Jag hatar bredband, när jag flyttar hem i från ska jag ALDRIG ha bredband, ALDRIG







I used to think this was perfect, and wish that it was never ending
But those days are gone forever. It's something I'm not missing
There's a force there's a voice, in my head
Telling me to think about the times that you were cruel and mean
I don't care if you walk away I'm here to stay and you need to hear

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0