You will haunt me to the grave

 sitte rpå jobber just nu, och har precis har rast, orkar inte ta en massa samtal just nu, hade kunnat somna vilken sekund som helst. Så enormt trött är jag, riktigt jobbigt men vad ska man göra, det är sånt man får ta, sånt är livet.


Idag efter jobbet ska jag träffa X ;) ska bli väldigt mysigt :D vi ska ta en fika och bara umgås, och jag ska få lite kärlek haha. Han är hur underbar som helst, hur snäll och omtänksam som helts och han är världens vackraste, han är sjukt fin faktiskt. Brunt hår, bruna underbara ögon och underbak kropp, kan det bli bättre haha. Och ja jag vet Ema, Hanna och pernilla jag har itne berättat att jag ska träffa honom idag haha, men vissa saker vill man bara ha lite hemligt en kort stund, men nu vet ni haha. Och jag lovar ni ska få se honom en vacker dag, inte idag men någon dag ska ni få träffa honom, eller ja kanske det beror på hur detta utvecklar sig, jsut nu är det juh inte så himla seriöst och om jag känner mig rätt så blir det itne det heller haha.

 Nej nu måste jag börja jobba faktiskt, vare sig jag vill eller ej haha, see you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0