You won't be seventeen forever

Längtar tillbaka till dagarna eller åren jag var yngre och trodde jag ägde hela världen, inge bekymmer eller någonting, det var fina tider haha. Men som sagt You won't be seventeen forever, och man växer upp, ens drömmar går i kras eller uppfylls, mina håller på att uppfyllas, jag har ett jobba jag älskar, jag har planerat min framtid noga, jag har börjat träna så att jag ska komma in på polis högskolan sen och jag har vänner osm jag kna dö för, Jag umgås med så härliga människor nu förtiden och jag har roligt 24/7  när jag är med dom.

Denna helgen var bra, i fredags  umgicks jag med pernilla och ema och tog det lite lugnt,  somnade vid 12 tiden och vaknade inte för än vid 14-15 på lördagen då jag fick tvinga mig upp ur sängen, ville bara ligga kvar i sängen, men jag kämpade mig upp, tvättade lite, städade lite osv, sen blev det stress som vanligt när jag skulle göa vid mig, på kvällen bar det av till pernilla där vi skulel fira hennes 22 års dag. Jag, Ema,Hanna,Pernilla,Bettan,Emalie,Lina,Frida satt och drack, snackade skit och spela spel, sen bar det av till Qbar, riktigt fattigt har det blivit där, har inte vatt där sen förra året typ haha.  men kvällen blev ändå lyckad för jag var med mina nära och kära,  idag vaknade jag upp hemma hos pernilla med henne och Hanna, Pernilla mår skit och jag tycker fktiskt synd om henne.  Senare idag ska jag dra till Malmö, älskar Malmö, känns som om jag verkligen hör hemma där, ska kolla på film och sånt i kväll hemma hos fredde.

Ska gå och göra vid mig lite nu faktiskt känner att det är dags med det nu när man legat i sängen hela dagen..


Du ska passa din mus väldigt noga......  (som jaime brukar säga)


see you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0