You’re the first thing I would choose, but the last thing I need. ’cause you’re a liar.

Sitter på jobbet nu, så otroligt trött är jag, somnade vid halv 4 i natt och skulle gått upp kl 7 men så trög som jag är så försov jag mig, kom till jobbet 10 min försent, så nu får jag sitta över i 10 min :( men men det är sånt man får ta.


Igår var riktigt störigt, känns som om jag känt dig i hela mitt liv för  jag irriterar mig på dig så enormt mycket och ändå har jag bara känt tig i typ 1-2 år haha. Det roliga är att vi aldrig hinnee träffas haha, frö antingen jobbar du eller så jobbar jag, vi kommer att få ses om 5 år haha, nej skämt å sido, men vi får se till att ses snart, jag vill träffa dig, jag vill mysa med dig, för jag tror du är speciell, det är något med dig, du gör mig galen och jag hatar det men samtidigt gillar jag det ;)   nej ska tvinga dig att komma ut i kylan i kväll när jag ska vänta på att papap ska hämta mig

Nej nu ska jag ta rast hade jag tänkt mig, slutar tidigt idag, riktigt skönt, och sen är jag ledig p i helgen riktigt najs och nästa vecka kommer bli underbar, då ska jag till Danmark på onsdagen tidigt på dagen och supa hela dagen sen blir det tivoli och sen på kvällen blir det att gå på horhus haha, ja det var min idee att vi skulle göra det haha, fick en snille bixt i måndags haha.  kommer bli riktigt najs, haha.

 nje nu ska jag börja jobba igen.

 see you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0