äntligen

Det är osm alla sa när jag berättade det, vi väntade bara på det. Hon är verkligen psykiskt sjuk. Ja mina kära vänner det är hon. Men det är ingen fara nu, im back ;)

Jepp blev utkastad från lägenheten igår, Och sen ville inte psykfallet ge ig mina jag upprepar  MINA pengar som jag hade ebtalt för denan månaden, hon trodde verkligen jag skulle betala för denna månaden när jag blivit utkastad och det roliga är att idioten är fortfarande skyldig mig pengar, Men det är inga problem if you take, I TAKE, sen är inte det mitt problem. Så igår stack jag till Hässlehom när jag hade packat mina saker, karin hjälpte mig med sakerna till tåget, sen kom Hanna och Pernilla och hjälpte mig när jag kom till Hlm, Packade in alla saker i Hannas bil och ja där ligger dom nu, eftersom jag sov hemma hos Pernilla i natt, min underbara vän :) och ska  lämna mina saker i Hästveda i dag efter att jag träffat Ema Hanna och Pernilla.

Så jävla kul ifall jag gör detta om 2 veckor eller ja det blir om 3 veckor :) jag gör det Hanna och Pernilla, det jag berättade om igår i bilen, skit samma, palla bry sig liksom,  jag lever ju bara en gång i livet haha.



Nej nu ska jag ta lite rast hade jag tänkt mig faktiskt, ta mig en cigg, min FJÄRDE cigg idag, ja ni läste rätt,  endast min fjärde, kanske dags att sluta röka? Hade sparat en hel del, närmare 2000:- i månaden

Nej som sagt rast nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0