Förlovningsfest

vaknade upp idag med Hanna liggandes halv över mig, Kämpade mig upp kl 06.05 hade 5 minuter på mig att göra vid mig så det var snabba pucka upp klä på sig och sen gå till tåget, kände mig helt död och sov lite på tåget eftersom jag endast har sovit ca 4 timmar i natt, för Hanna skulle tvunget dra till Vinslövs kyrkogård mitt i natten för att leta upp en grav.

Men nu sitter jag på jobbet, precis slutat, sjukt najs att sluta kl 12 en fredag, egentligen skulle jag varit ledig idag men ja, jag jobbar extra igen som jag alltid gör haha, eller hur chris ;)

Efter jobb eller ja när Karin slutat, det vill säga om ca 30 minuter blir det att köpa  förlovningspresent och och  upp till hotellet och fixa sig och sen taxi till Chris och sedan är festen igång :) Och samma veva blir det i morgon, men då är inte karin med, men ullis hoppar in då istället.

Nje nu orkar jag inte skirva mer.


Om tre veckor, då jävlar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0