jobb,jobb och åter jobb

Skål, skål och åter skål.

Ja nu sitter jag på jobb som alla andra Lördagar bakis som ett as, sjukt ont i huvudet har jag.
Vaknade imorse av att Hanna hade ringt mig 15 miljoner gånger för att väcka mig haha,  helt borta i huvudet var jag.


 Söndag

 

Sitter på jobbet igen, har rast om 10 minuter så tar enlite tjuvrast nu, orkar inte prata med kunderna just nu. Sjukt trött idag med, har somnar 3-4 gånger redan inte så bra, så jag stack till silver och köpte 2 redbull och en tidning så att jag skulle bli lite piggare.

 

Om ca 40 minuter ska jag och Karin fixa en sak haha, sjukt ont kommer dte göra, men vad fan, man lever bara en gång.

 

Nej nu ska jag ta en sista kund innan jag går på rast.

 

Sorry att jag inte uppdaterat på länge, men har inte haft tid,  tränar och jobbar hela vardagarna och sen den lilla lediga tidenf örsöker jag hinna umgås med vännerna.


Kommentarer
Postat av: milo

Var gör du av alla pengar du tjänar på jobb, jobb, jobb, är du snart miljonär eller?

2009-12-14 @ 17:30:59
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/
Postat av: nikki

Ja då hade det varit så väl, jag jobbar jsukt mycket men ändå hinner jag göra av med varenda öre jag tjänar

2009-12-19 @ 15:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0