Måndag

Eller jag klockan är 00.05 så egentligen är det väl tisdag om jag ska vara korrekt.  Men men jobbar i morgon efter en sjuk jag upprepar SJUK helg,

I fredags bar det iväg till Helsingborg- tivoli, med Hanna Ema Pernilla och Frida, riktigt najs med ny stad och nya folk. Efter det vaknar jag kl 10 Lördag morgon och tar tåget tillbaka till Malmö,  fixar mig lite och börjar väl dricka min första cider igen vid 13 tiden, Drar  till Danmark vid 15 tiden för att med Sabina, Pelle och Robban dra till SENSATION, och ja mina vänner, det var fett och ja jag gjorde det och ja jag skrattar åt er som inte drog dig, för ni missade verkligen något, Jag ska lägga upp bilder sen på FB när jag har ork till det.
Vaknar relativt tivigt Söndag morgon och tar taxi hem, åker till Kristianstad senare - Färlöv, för att träffa jenny, käka lite pizza med hennes familj, kolla på film i hennes lägenhet och Lämna Hannas Helvetes Pälsjacka som jag hade eldat upp vilken sekund som helst om inte hon hade hämtat den haha.

Och ja nu sitter jag här en Måndag eler ja Tisdag om  jag ska vara korrekt och kan inte sova så jag bestäme mig för att uppdatera min blogg lite, Men orkar inte uppdatera den allt för mycket, och nu har jag bestämt mig för att ladda upp bilder från sensation, ska bara ta en cigg först :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0