söndag

Sitter på jobber som vanligt en söndag, sjukt trött, sjukt förkyld och sjukt ont i huvudet, det vill säga en perfekt dag att jobba på haha.  Har suttit på admin nu i 2 timmar gansla gött och slippa prata med kunder ett tag haha.

I fredags var jag ledig, sov bort exakt hela dagen,  vaknade vid 18 tiden,  stack in till stan vid 22 tiden och träffade hanna, hyrde en film och kollade på den, efter halva filmen låpg jag och snarkade i hannas underbark sköna säng, vaknade vid 6 tiden Lördag morgon och då vard et dags att bege sig till jobbet, vi ringde och väckte stackars Ema för att hon skulle ha bilden efter att jag stack till jobbet och Hanna stack till sin tenta, Hoppas det gick bra på tentan Hanna men det vet jag att det gjorde. Senare på kvällen stack jag coh Pernilla och kollade på 2012, sjukt bra film, en ut av de bästa filmerna jag sett i mitt liv faktiskt. Stack hem till Pernilla och vi tog oss en tankeställare och mitt uppe i vårt tänkande ringde Hanna full som ett as, då gick hon själv mitt i Lund city och försökte Leta upp Ema haha.  Somnade lite senare och ja nu är jag här på jobbet som sagt,  och är helt död. Ska hem efter detta och bara sova bort resten ut av dagen och kanke, men bara kanske kolla klart på filmen jag hyrde i Fredags haha sen är det jobb igen på Måndag

Nu är det dags för BB samtal och hjälpa en idiot som inte kna något

Kommentarer
Postat av: milo

Vaaaaaaaaaaaa, ingen sprit inom synhåll. Är du frisk gumman?

2009-11-29 @ 10:40:21
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0