Tosdag

Ligger i en sjukt skön säng, känner mig som en prinsessa när jag ligger i den, så kanske ni kan förstå hur skön den är. Sovit hos D inatt, han är fan de ballaste, sjukt rolig kille. Idag är det jobb till 21.00 sen är det hem. Ledig på Fredag så ska väl fixa lite med mitt rum då, Nästa vecka får jag reda på hur det blir, och vi håller alla tummarna. Helgen blir det jobb, men ska försöka hinna träffa lite vänner med.


Och omden här komentaren har jag bara en sak att säga, patetisk!

VAnonym om Barnpassning och fest:
äckliga lilla slyna.ska beretta för alla vem du har legat med din lilla hora
IP: 85.230.226.127

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mognare människor kan man ju hitta.

och vafaaan ska hon sprida ut de för ? :D Har vi inte sex med exakt vem fan vi vill i de här landet ?

Håller med dig Nikki. PATETISKT är ordet.

2009-11-12 @ 16:11:42
URL: http://jennygottfridsson.blogg.se/
Postat av: emma

hur kan man bara skriav ngt sånt!? inget bättre för dig? spelar d ngn roll för den delen vem hon legat med så länge killarna är fria o lediga!? vissa vill bara förstöra...

2009-11-27 @ 19:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0