ingen plats för sådana som dig här..

Tisdag idag och snart har halva veckan gått, sjukt nice faktiskt.
Håller på att planera lite saker som snart kommer hända, kan inte berätta allt här, men det kommer bli bra, det känns bra detta, så när det närmar sig berättar jag mer.

Annars är det jobb i morgon i vanlig ordning, börjar 7.45 i morgon efter att ha bytt tid med Andreas,  så det blir att sluta tidigt i morgon vilket är skönt. Får dra ner på gym efter jobbet, måste börja få rutin på detta nu annars kommer det inte bli en okej sommar haha.

Annars blir det middag hos mig på Lördag med pojkarna, Sebbe Robin,Adam och Alex och möjligtvis en utgång eller kanske det blir på fredag, det är sånt man märker :)

Nej nu ska jag sova hade jag tänkt mig, upp tidigt i morgon ju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0