You know you at the top when only heaven’s right above it

nu är man hemma i sundsvall igen efter en helg söderut, i fredags var det full stress från jobbet till tåget och sen var det bara all in. Sjukt najs, dansade och dansade och dansade, länge sen jag dansade så mycket, sen i lördags vaknade jag upp på riktigt vid halv 6 tiden på kvällen och efter många om och mem bestämdes det för ännu en utgång, men det slutade med lite smådrickande och ingen utgång haha.  Men det var skönt att komma bort från vardagen lite faktiskt.

Nu ska jag snart gå och lägga mig upp tidigt i morrn och jobba, ja vardagen är här igen efter en kort flykt ifrån den.

annars är det många tankar som snurrar runt i huvudet just nu, inget jag direkt vill dela med mig, det är bara många tankar om vad man vill göra med sitt liv, hur man gör det, varför saker är somd et är, saker man önskar var annorlunda, saker som hänt osv osv....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0