tired of you

så fruktansvärt trött på norrland nu, trött på jobbet, trött på staden, trött på folket.  Visst jag kommer sakna folk här uppe absolut, men inte i närheten ut av hur mycket jag saknar folket i skåne. Norrlan är inte något för mig och jag är inte något för norrland.  Jag längtar så oerhört mycket tills jag flyttar, det är ca 87  dagar kvar, ca 12 veckor, sen slipper jag detta och kan återgå till mitt vanliga liv, med min kära vänner som alltid funnits där och kommer alltid finnas där. Vissa människor är het enkelt bättre än andra, och jag kan säga så här, jag har hittat de bästa och snart kommer jag tillbaka till er.

Saknar min familj saknar mina vänner som ni kanske märker, men det är bara för att de är de bästa.
Ska bli så underbart att kunna umgås med dom igen, ska bli så underbart att kunna gå ut på krogen igen och faktiskt ha kul på riktigt, kunna dansa till benen inte bär en längre, kunna njuta ut av folket runt om kring en. Det kommer bli fantastiskt, jag kommer bli fantastisk igen :)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0