071206

sitter på min praktis som jag alltid gör varje torsdag och fredag, är jätte trött, känns som om ja skulle kunna somna vilken sekund som helst just nu. vill bara ligga  i en säng just nu och sova. i mose funderade jag skarpt på att sova vidare, men sen tog jag beslutet att jag måste till praktiken.

just nu istter jag och skriver in ankomstleverantörer. vilket inte är särskillt kul.  har lunch snart vilket är väldigt skönt.
men först måste jag bli klar med ksiten jag gör.

detta är näst sista veckan ja e här, känns ganska trisst ändå, tycker om folket här, dom e trevliga och roliga. Men jag får ävl bara hoppas att bergendals blir lika kul nästa termin, tror inte det, men man kan ju hoppas.


ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0