071001

nur är det måndag igen, tycker att tiden går väldigt snabbt nu förtiden, helgerna bara försvinner. man är alltid trött känns som om ja aldirg hinner sova ut. men sån är hösten antar jag, man är trött och grå, jag vill ha sommar igen, visst denna sommmaren var juh inte så jävla fin men ändå, det va iaf lite ljusare då.

denna helgen har ja inte gjort så mycket, festade i fredes, finns bilder på bdb  n1kk1.   i lördes fikade jag med sofie och sen var jag med robin och hans familj på kalas, helt oki, kanske inte världens roligaste men vafan, ibland får man ställa upp :p.
i söndes var det bara en slappedag, låg nog i sängen till 4-5 på dan. känndes som om ja slösat bort hela dan men det är skönt ibland. på kvällen var jag och robin hemma hos manne. dom spelade tv spel och jag satt med min skvallertidningen. älskar skvallertidningar.
  jag köpte en present till hans föräldrar i går med. : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0