071010

sitter på min tråkiga lektion info lay b.  läraren har inte kommit än, eller jo nu kom hon en liten stund en kvart försenad  men hon gick lika snabbt igen. hade nån av oss gjort det hade hon blivit vansinnig. lärare  e fan dumma i huvudet.



bråkade med adam i går (som vanligt) han gör mig fan vansinnig, helt jävla dum i huvudet är han. men som tur va så träffade ja lelle lite och tog en cigg, snackade lite skit osv, så ja hade lugnat ner mig lite tills robin kom hem.

har kommit fram till att min ekonomi inte är den bästa just nu, som det ser ut nu har ja inte ens råd med att sticka till björket, men det löser sig väl antar jag, som det alltid gör. haha

orkar inte skriva mer  nu, usch känner att ja har en lång dag framför mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0