071018

sitter på praktiken nu, det är ca 1h och 20 minuter kvar tills jag har fika,orkar inte vara kvar här igentligen, vill bara hem och lägga mig under mitt täcke och tycka synd om mig själv. orkar inte med detta mer. Fan med. VARFÖR skulle jag släppa in dig så tätt inpå mitt liv, varför var ja så dun och trodde att du alltid skulle tala sanningen för mig och jag gjorde detsamma. ¨så fel man kan ha. jag ville få det att funka, men nu går inte det för du luger för mig, ja kan inte lita på dig längre och då kommer det aldirg att funka, för ja ivll inte ha det som jag haft det med dom andra jag orkar itne med det.   jag vå så nära, så nära att äntligen få älska nå som ja älskade han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0