070906

har varit på mig praktik, har kommit fram till att jag älskar mig praktikplats, det är nog tack vara Malin, världens underbaraste människa just nu. hon är hur go och glad som helst. och alla som inte visste så är malin freddes storasyster och jag jobbar med henne. : )
det var så roligt på praktiken i dag för helt plötsligt ringer en av lastbilskörarna i telefonen (jag satt i växeln) och frågade om jag ville ha skjuts till stan. ja ni kommer inte fatta för ni var inte där men jag och malin skrattade som fan iaf. HAHA!


allt fler har börjat märka att vi håller på att glida ifrån varandra, vi är inte lika bra vänner som vi var innan och jag tror inte att vi någon sin kommer att bli det igen. ni vet jag är inte den människan som springer efter folk som en svans, det funkar inte så för mig, och jag tolererar inte att folk ignorerar mig när dom är med mig. när jag väl sa det till er då passade det inte att vara vän med mig längre märkte jag. visst jag tycker det är synd att vi inte är vänner mer, men jag är även glad för det, för vill ni ha en sån vänskap så skippar jag hellre det. ÅH herregud jag funkar verkligen inte det tjejer, jag borde ha blivit en kille, har fan inga tjejkompisar knappt, jag har Amanda som är världens bästa vän finns ingen som hon., har alltid jätte kul med henne hon fattar sig på mig, hon märker direkt när jag inte mår bra och då kommer hon med glassen och två gafflar ( ja det är mycket godare att äta glass med gaffel.) vi kan skratta åt allt, ena stunden kan vi vara helt tysta och sen andra kan vi asgarva. haha var underbart att fika med henne och robin, dom kom överens direkt så jävla glad är jag för det. allt amanda har gjort för mig går aldrig att gengälda ( eller hur det stavas) sen har jag My ballare kan man fan inte bli , vi kna sitta i flera timmar och bara prata, har inte käänt henne så länge men första gången vi träffades kände jag att jag kunde öppna mig för henne har så jävla svårt för det annars. andra gången vi träffades satt vi och snackade i flera timmar mitt i natten tills vi kom på att hon skulle upp och jobba 6 på morgonen dan efter. haha. nej finns ingen bättre att snacka med. sist men inte minst har jag sabina utan henne skulle ja inte klara skolan. : ) jag skulle sitta i ett hörn och vara helt deprimerad, utan henne finns inget roligt på skolan. dom är guld världa och jag vill aldrig förlora dom.

men har man inga tjejkompisar få man ha killkompisar som sagt, dom kanske inte är dom snyggast eller dom smartaste alltid, men dom är dom roligaste, underbaraste som finns. har aldrig tråkigt när jag är med dom. : ) älskar "mina" killar.

nej nu ska jag kolla på TV och vänta på att Robin har klippt klart gräset där ute så ja kna få lite sällskap. tycker verkligen om han, för en gång skull har jag hittat en kille som jag tror kan ersätta allt det tomma jag haft sen ja va 15. glad att jag har han <3






21.31

tack för det då, om hon nu är så jävla snygg kan du juh ta henne för jag verkar juh inte duga. : S


HATAR ATT VARA PÅ DÅLIGT HUMÖR. Men kan inte hjälpa det just nu, vet att jag inte borde vara arg eller sur för jag evt att du tycker om mig men just nu känns det inte som det, gahh jag blir galen på mig själv, varför kan ja inte skärpa mig för?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0