070910

ja nu sitter jag i skolan och har information och layout B. sista lektionen gött som fan. slutar 12.20 i dag, älskar måndagar. slutat om ca en timme nu, sen bär det av hemmåt.
ska hålla på med historian hela dan i dag jobbigt som fan.  har as mycket att göra, typ 1000 miljoner uppgifter.


vill bara tacka för att du hörde av dig i helgen, eller inte.  jag som ska föreställa en av dina bästa vänner. jag som lyssnar på dig coh sånt. så kan du inte ens ta upp tele luren och ringa mig, men du kan säga till nästan alla adra, snället. verkligen. men det är lugnt ja ska komma ihåg det, ja ska inte heller höra av mig.

saknar lilla mysan, har inte sett henna på flera veckor käns det som, måste träffa henne nu i veckan, har mycket att prata om. saknar amanda med skulle ha träffat henne i helgen men jag hann inte.  : /  får se till att jag träffar henne med snart.

jag vill inte vara vän med er om ni ska frotsätta bete er som ni gjorde innan, det är vad jag har att säga, så det är upp till er hur ni vill ha det.


saknar dig robin, har inte träffat dig på hela helgen : /   men i morgon ska vi träffas : D  och jag längtar som fan. <3

haha fan vad jag saknar människor, tyvär hinner jag inte träffa alla när jag vill. jobbit läge men det finns inget att göra åt.


bråkade med adam i lörsdes med men det är juh inte så ovanligt, vi är nog båda ganska trött på varandras uppförande, men nu har vi bett om ursäkt till varandra. men vi har båra kommit fram till att om vi vill att vår v'änskap ska hålla måste vi skärpa oss, opch ändra vår attityd. annars kommer det aödirg funka och ingen av oss vill förlora vår vänskap för vi har fått igenom så jävla mycket tillsammans.
 


nej nu orkar jag inte skriva mer, ska göra lite på lektionen. :P


love <3



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0