070912

ÅHHHH vad jag HATAR att vara sjuk, vill bli frisk nu. jag brukar juh aldirg vara sjuk annars, varför ska jag bli det  nu då? 

HAHA, ska spela fotboll på lördag, match med farstorp. väldigt länge sen ja spelade fotboll nu, kommer inte ens klara en halvlek, om ja har tur slipper jag spela alls, men tror inte ja har det, eftersom du knappt hade folk.



varför känner man sig så ynklig när man är sjuk, man ligger bara i sängen och tycker synd om sig själv. det enda man orkar göra är att dricka te och hoppas att man blir bättre av det, man börjar inbilla sig att man blir bättre, man tror att man blivit bättre, för helt plötsigt mår man underbart, och sen slutar man må så bra. man blir sämre och man är på ruta ett igen. man ligger i sängen igen och dricker sitt jävla te och hoppas att man blir bättre, känner sig bättre och tror man är bättre och sen är man tillbaka på ruta ett igen, tills man verkligen blir frisk. det är en enda ond cirkel. jag vill komma ur denna onda cirkel nu och bli frisk igen. jag vill sluta sora mig i papper som är  för hårt och torrt och gör onte när man använt det förmycket, papper som gör att man blir helt röd på näsan, usch. jag vill kunna andas igen med näsan kunna känna underbara dofter och mindre underbara dofter, kunna smaka hur maten smakar, just nu smakar allt nästan lika dant, och det är inte kul. nej nu ska jag sluta tycka synd om mig och försöka göra nått vettigt med min dag. för det har jag inte gjort än så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0