070920

sitter på mig apu, väldigt trevligt, har precis kränt i mig, 3 choklad. GOTT.
slutar snart intemycket att göra nu, så jag sitter här i stället. : ) 

saknar dig redan, kan inte skriva till dig heller för pappa puckot har fortfarande inte betalt min tele räkning så ja kna bara ta emot samtal nu  : /

 vill kolla på svensson svensson, älskar det alltså det är nog den bästa svenska serien som  någonsin skapats.

idag  blir det en hemma dag, ska plugga och lite sånt, men först ska ja hem till polla och vänta där på att admir kommet till h-veda så han kan skjutsa mig hema. annars kommer ja inte hem för än  9-10 i kväll för min tröga syster kna juh inte ta sig hem själv från k-stad. hade jag fått göra om ja hade tränat i k-stad. jaja så rä det när mna är favoriten. sj är man juh svarta fåret, men ja klagar inte, jag klarar mig. har klarat mig själv så länge jag minns. jag är en självständig tjej :  )   


ja ja nu ska jag snart packa ihop mina grejer slutar om 15 minuter. hejdå


 och robin om du käser detta ring mig, för ja kan itne ringa dig : /   saknar dig <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0