070927

nu är det torsdag och det känns verkligen inte som det. jag sitter på min apu och lyssnar på radion, lyssnar på folk som har jobbit kärleksliv, kommer ihåg när jag hade det.  Tänker på hur underbart jag har det nu, länge sen jag tyckte om nån så här, det känns bra.

idag slutar jag 16.15, sen bär det av till hästveda, ska umgås lite med niklas och dom, sen ska ja gå upp till my och kolla om hon kan skjutsa hem mig. hoppas det.

jag saknar dig robin,  vill träffa dig nu. tycker att vi ska träffas i morgon för sen på lördag ska juh ni till stugan och fira din kusin och då vill jag inte följa med..


nej nu får ja göra lite nytta och fortsätta. ha det najs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0