080401

Lovet är slut, det är andra dagen i skolan och det är den första april.

LOvet har varit skit kul, umgåtts med vänner, tränat och jobbat. Var på Björket första gången nu i 3:an och jag hade förvänandsvärt roligt. Festade med Amandas vänner, inte världens roligaste men helt oki. Umgåtts med My en hel del. Träffat fetto Johan med och tre andra vänner som jag inte umgåtts med på väldigt länge. Fikat med  Linnea. Som sagt jag har  haft skit kul, orkar inte skriva allt jag upplevt och gjort.

Nu har jag paul tage - världens tråkigaste lärare. Men jag får stå ut, slutar efter denna lektionen., 11.20. jävligt gött.

Efter skolan ska jag träffa Alex en liten stund, sen bär det nog av till hästveda en liten stund och efter det tillbaka till Hässleholm för att sova.

Igår klippte jag mig, inte helt nöjd precis blev lite väl kort, men jag får väl stå ut med det tills det växt ut.  Fikade med Linnea med igår haha, väldigt kul. efter att jag fikat med Linnea så var det att umgås med My och som vanligt var det att sticka till stallet och fixa med hästarna.  Sen stack jag hem och somnade nästan bums. Vaknade mitt i natten för att man får ett medelande där det stod sover du? ehhh ja man brukar sova mitt i natten. väldigt korkad fråga.


Haha idag fick jag världens roligaste medelande, en killkompis skriver till mig, tycker du jag blivit tjock haha, skrattade väldigt mycket ska jag säga er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0