080407

Vet inte riktigt vad det är med mig, ena stunder kan jag vara hur glad som hels nästa stund kan jag näst in till bryta ihop. Jag är glad att jag får träffa dig men jag vet att vi kommer bli ovänner snart igen, jag vet att det är fel att träffa dig men jag kan inte sluta. Det är som en nära vän till mig sa, Nikki vill du ha honom kämpa så mycket du kan, jag vet hur du är och jag  vet att du är en bra tjej. Men nu undrar jag hur hjälper det mig om jag är en bra tjej om han inte vill ha mig, vad hjälper det att kämpa om jag redan vet slutet. Jag kan inte kämpa mer nu, jag klarar inte av mer, jag klarar inte av att träffa han mer, men jag klarar inte att vara utan han heller. 


image4                                                     I´ll be the best you never had,
You put me through so many emotions

Well i will always be the best you never had

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0