080412

kan inte sova, inget ovanligt nu förtiden. Kan aldirg sova ordentligt nuförtiden, när jag väl somnar vaknar jag igen efter kanske en timme.  Riktigt jobbigt faktiskt. Vet inte riktigt vad det  är med mig nu förtiden, har flippat ut totalt, saker som jag aldirg skulle kunna tänka mig att göra om har jag gjort, hemska saker, saker som jag inte vill göra. Hoppas bara det blir bättre....


Idag har jag umgåtts med Linnea och Xheve, väldans trevligt, särskillt när Xheves systrar passar upp en så och kommer med tee och kakor. mmm jag gillar haha. typ vid halv 10 lämnar jag och linnea xheves hus och drar upp till lägenheten igen, kollade lite på tv och bara slappade. Nej denna dagen har faktidkt varit väldans trevlig. Förutom att Susanne på min apu är helt jävla sjuk i huvudet. men det är en annan sak. ; )







Jag skulle gjort vad som helst för att vara din, vill inte känna så här mer nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0