080416

Sitter i skolan och har transport och sedition, vi ska göra ett arbete om Flygtransport vilket inte går så himla bra. Denna dagen kommer inte vara bra alls, Nationella i svenska har vi med vilket jag inte ena har börjat med. :s Måste göra det med, men just nu har jag varken lust eller ork till det. Är så himla trött på skolan och alla läxor så det står mig långt upp i halsen. Ska bli så jäkla skönt att ta studenten, slippa skolan och jag behöver aldirg mer sätta min fot på en skola igen om jag inte vill. Det enda jag ska göra efter studenten är att söka jobb i danmark och sen ska jag flytta ifrån denna hålan, slippa alla jävla idioter.



Har kommit fram till att jag ska skita i alla killar för tillfället, jag orkar inte med en massa "playande" det ger mig ingenting. Jag vill ha ett seriöst förhållande och det finns ingen i min ålder eller umgångeskretts som vill det. HAr vuxit ifrån det barnsliga "vara tillsammans i 4-8 månader" vad finns det fär nytta med det. Man har juh bara ett sånt förhållande för att man ska ha någon. Jag vill ha någon som vill samma sak som jag vill i livet, jag vill inte vara fast på ett ställe som alla andra idioter vill, jag vill flytta här i från. Så från och med nu är det en låtsas nunna jag ska bli och du din jubelidiot kan juh bara dra så lång i väg som möjligt




//nikki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0