080428

detta inlägg är för din skull linnea eftersom du tycker jag skriver aldeles för lite. :p

sitter hemma hos robin nu, har solat väldigt sköt. älsar detta vädret man kan inte vara mer än glad :) Älska!


Idag var det inte mycket till skola, hade nationella i engelska på morgonen på Linné sen bar det tillbaka till HTS, när vi väl var där kom jag robin och malin fram till att det inte var lönt att vara i skolan hade typ bara en lektion om man bortser från karins. :p så vi stack  till McDonalds sen hem.

Imorgon blir det ingen skola för min del utan det blir nova, ska köpa student klänning : )


 inte många veckor kvar nu sen slipper jag skiten, FÖR JAG SKA TA STUDENTEN :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0