081201

Nu är det decenber, det vill säga attd et endast är en månad kvar tills det nya året kommer, ett nytt spännande år men måna förväntlingar, men mycket glädje men också förtvivlan och sorg. Men det är det som gör oss starka, alla upplevelser vi har, det är det som formar oss och gör oss till justd en människan vi är och blir.

Just nu sitter jag på biblan i Hässlehom, ska snart på arbetsintervju så jag sitter här och fördriver lite tid har säkt lite fler jkobb med. Jag har även bestämt mig för att skita i jobbet i Malaga, jag orkar itne det just nu, sparar hellre mina pengar till framtiden, lär behöva dom senare i livet när jag ska plugga igen. Nej nu måste jag dra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0