081203

Sitter fortfarande på helvetesjobbet, har rast nu så jag passar på att fördriva tiden här.

Riktigt gött var det när jag tog ut ett konoutdrag idag, trodde bara att jag hade ca 1000:- kvar på kortet men jag har 5500:- riktigt najs, kude inte bli bättre haha.

då kan jag köpa mig en  ny vinterjacka denna månaden gött, eller jag tror jag väntar tills mellandagrean ;)


Idag blir det antagligen fika med tjejena som vanligt, finns inget bättre haha.

Funderar på att tatuera mig igen denna månaden nu när jag ändå har pengar. varför vänta liksom?

It´s all in the stars.

It has all been written in the stars

890713

något av dessa ska jag skriva sen får jag göra en till nästa månad.






gahhhh ta mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0