081204

Nu är det exakt 6 minuter kvar tilla jag ska börja jobba och ta självmord haha....



Vaknade upp i morse och bara kände att hela kroppen ville ligga kvar i sängen och sova, känner så fortfarande. Har inte kunnat sova ordentligt inatt, väldigt orolig sömn om man säger så. Vaknade var halvtimme.

Har sinne på att idioten inte ens kan tacka för att jag lämnat hans kläder, (jag skulle bränt upp dom som jag sa) men men det är sånt man får ta. Nu vet jag iaf hur omogen du är.

Idag blir det jobb till 16.45 sen blir det nog hemfärd direkt om jag inte bestämmer mig för att umgås med pernilla lite om hon vill det.

Måste ta tag i att hitta någon tid där jag kna träffa Amanda med, har inte träffat henne på riktigt länge. Men det är inte mitt fel, tiden räcker liksom inte till.. Måndag till fredag blir det jobb och sen på helgerna är det alltid något som kommer upp.





Idag kl 12 tänker jag säga upp mig, Står inte ut med detta jobbet längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0