081220

God morgon, vaknade precis upp från världens mardröm, tur att det bara var en dröm kan jag säga dig.  hatar att ha mardrömmar.

Jag ska snart väcka pernilla med för vi ska till systemet och köpa lite dricka. efter det så blir det antagligen att vi går en runda.

Eftersom vi ska köpa sprit så fattar nog odm flesta att Nikki ska festa idag haha det blir väl med som vanliga antar jag, penilla hanna ema lina frida, kanske päron med.

igår tog jag det faktiskt lugnt tro det eller ej, kollade på bio osv. och jag vill bara säga att jag är den högst uppsatta rasen, hahahah.

nej nu orkar jag inte skriva mer, har ju precis gått upp haha


Kommentarer
Postat av: Hanna

vadå rasen?!?!?! ARTEN, DIN IDIOT! ha ha ha

2008-12-20 @ 12:01:50
URL: http://hannusis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0