081227 - I made it through somehow

Ligger på Emas Golv just nu och lyssnar på musik, Ema sover som en stock haha, Rean tog alla hennes krafter. Ikväll blir det antagligen fest, gött ;)  haha, Jag gillar alkohol.  Köpte min älskade parfym idag can can godare finns inte, har velat ha den hur länge som helst nu men varje gång jag skulle köpa den har det alltid dykt upp något annat jag velat ha och sen ja, sen har det bara inte blivit av.

                                                                  





Jag har fortfarande ångest sen i torsdag, skämde ut mig totalt, nu är allt över iaf, för nu har jag verkligen förstört allt, men det finns inte så mycket jag kan göra åt det just nu, gjort är gjort eller hur?  alla gör vi misstag och det är bara mänskligt att fela... eller? Men en sak är sant iaf, detta är ditt spel, inte mitt, för jag vill inte vara med i något jävla spel, jag vill inte vara någon spelpjäs, det funkar inte så längre. En gång i tiden kanske men nu är jag trött på det.  Men som sagt allt är över nu.
 Imorgon är det exakt 5




Måste berätta att jag köpt världens snyggaste skor med, riktigt höga typ 12 cm haha, kommer vara riktigt lång på nyår, gött. Sen ska jag bara lära mig att gå i dem med, men det är en annan sak haha.

Nej nu ska jag väcka Ema hade jag tänkt mig, ska vi vara färdiga vid 9 så är det dags att sätta igång nu, för Ema är en liten sengångare när det gäller att fixa sig.


Vi ses i dimmar som vi alltid gör och kommer göra. Rehab here i come


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0