Cause I really don´t feel the way I once felt about you

Ja juste det, du bevisade igår att du inte är den människan jag kände en gång, men jag är tacksam för att du visat mig det för det kommer bli så mycket lättare för mig att komma över det. Tack du har hjälpt mig så mycket förr och denna hjälpen jag fick igår det är det mesta du gjort, Game Over.


Igår hade jag faktiskt ovanligt kul, sprang runder till alla folk som jag inte träffat på länge, träffade Ekman som jag inte träffat på år och dar känns det som, riktigt trevligt, Pratade lite med Carl, kul att han trivs i Egypten är glad för han skulle :)
Sen snappsade jag som vanligt, jävla gött haha. Tack Pauline förresten, varje gång vi är arga slutar det alltid med att vi träffas på fyllan och pratar haha. Tack alla mina ändra vänner med för den delen, Tack alla som gjorde min kväll.


Just nu sitter jag i Pernillas säng och slappar, vi har precis solat och städat henner rum. Riktigt najs att sola. Jag ska bli brun som en neger nu och jag ska gå ner 10 kg, Ni ska få se, Jag ska tvinga pappa och mamma att hjälpa mig, Pappa ska fixa mina bantningstabletter sen jävlar, träning  4-5 dagar i veckan och lika dant med solningen, Ni ska få se.  Inget godis eller kakor eller  snabbmat  längre, eller jo, en dag i veckan ;)    Nikki ska bli vacker igen.



Nej nu har jag skrivit av mig lite och nu ska jag  "fika" med Pernilla Hanna Ema.....  ( en te haha)



Ge min nummert till ....... annars kommer jag döda er hahahahhhahhahhahh åhhh Guuuuuuuuuuuuuuuud. Ja ibland kan man tappa kontrollen haha


Ses i Dimman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0