Could’a loved you all my life If you hadn’t left me waiting in the cold

Ligger i pernillas säng nu, känns som om jag alltd gör det haha. Åernilla sover som vanligt och jag börjar bli lite uttråkad, funderar på att väcka henne men jag vågar inte riktigt det haha. Pernilla kan vara läskig ibland.

Igår var en jobbig dag, jag var trött orkade inte göra något, det enda ljusa var att jag var med mina vänner <3 ni förgyller min dag, när det är som mörkast är ni ljuset som kommer.  Men som sagt igår var det jobbigt men det finns såna dagar, och det är bara att ta sig igenom dom, för dte gör en så mycket starkare.
Men nu säger jag inte att bara för att det var en jobbig dag igår att hela dagen sög, nej då jag hade riktigt trevligt uppe hos Frida, men mina kära vänner, vi satt och drack, snacka skit, käka popcorn, rökte, drack lite till osv. Efter detta ca vid halv ett stack vi till Qbar, vilket vi aldirg skulle gjort, jag fick lite sinne skämde ut mig lite osv. Jag har kommit fram till att det är synd att man träffar sin livskärlek i så ung ålder, hade man träffat personen kanske när man var 25 hade man kunnat leva resten av sitt liv med den, Men tyvärr så fungerar det inte riktigt så här i livet, men det är sånt man får ta,. Det enda jag vet är iaf att jag är över detta nu, jag tycker om honom men jag har väntat länge, och nu  är det du som får höra av dig till mig inte tvärt om. det är dags för dig  nu att.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0