080212

nu har jag lektion med svetteläraren. lika tråkigt som vanligt.

Helgen har varit underbar, fredags fikade jag först i k-stad med han, och sen drog jag till malmö. skulle ta stadsbussen möllevångs.. gick ganska bra förutom att när jag hoppade av och skulle hitta dit jag skulle gick det inte så väldigt bra. Hanna ringer mig och frågar mig var ja e och jag svarar ehhh ja du jag har ingen aning. hahaha det är inte lika lätt att hitta när man tar bussen:p  men som tur var så hittade jag till sist och det bar av på fest med hanna ema bettan till nån jävla serb eller va han nu var, kul faktiskt. lördagen var det upp kl 11 och sticka in till stan och  käka frukost, efter det var det shooping till max, not. men jag köpte iag ett par shorts, en klänning två halsband och ett par öronhänge. Allt detta kostade 103 :- ja jag är grymm på att fynda :p Sen ringer pappa mig och frågar var jag är för han skulle hämta mig i malmö, åkte hem en snabb runda, gjorde vid mig lite sen bar det av till amanda. Väl där beslutade vi att sticka till osby, träffade oscar felix och robin där, käkade lite pizza. vi var även i älmhult och träffade lite folk.  somnade vid 3 tiden sen . söndags umgicks jag men han, väldigt mysigt du är helt underbar.

Inatt fick jag ett samtal, blev väldigt paff, har inte hört av mig till dig på en månad typ. förstot inte att det var du först. kändes bra att prata med dig, för jag har verkligen insett denna månaden att jag klarar mig väldigt bra utan dig, du ger mig bara bekymmer och det vill jag inet ha. som jag sa till dig med, jag älskar mitt liv just nu och jag vill inte ha kontakt med dig för då blir det bara en massa problem.  har träffat en underbar kille nu och jag vill inet förstöra detta. du har träffat en tjej och jag hoppas det funkar mellan er..Jag önskar dig gott i livet men vill inte ha med dig att göra.



Nu ska jag snart ut en sväng ska träffa hanna och ta en cigg, tjockhuvudet har försovit sig hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0