080212

har inte myckat att göra vet att jag redan skrivit en blogg till men vafan då har alla människor som läser min blogg dubbelt upp att läsa, för mitt liv verkar så intressant.. not. men det är det tydligen för dom.

Väntar på att sabina ska sluta sin lektion så vi kan sticka och träna, måste fixa figuren tills sommaren för då går det inet att dölja allt fett i stora tjöjor :P haha 

Har lite damp idag, är på et så konstigt humör, både blad och trött och allt på en och samma gång. Har käkar på mc Donalds idag gött som fan  med tobbe philip sabina och elina, vi hade lite damp i bilen högsta volymen och massa bugg i bilen . hahaha blir klassfest med nikki  närst vecka, ja jag skrivier så för att jag tillhör inte klass B igentligen men jag får komma ändå, för jag är nästan alltid med den klassen. Min klass är inte så normal.

Längtar tills i morgon som in i,  då jag bara kan ligga i din säng och mysa <3  Fan vad jag tycker om dig, riktigt mycket. Det bästa ut av allt är att jag kan se en framtid mellan oss, ja kanske inte hela livet men iaf ett tag framöver. men du borde klippa dig lite för ditt hår är alltid i vägen,  mend et är lugnt gillar långhåriga killar och tur är väl det,

Vad ska jag göra på lovet då? Har inet så mycket planerat, tisdag klassfest med nikki, och sen skulle amin ha fest någon dag, sen blir det väl malmö någon dag på fest väldigt skönt att vara i malmö slippa alla idioter för en stund och träffa lite normalare människor. Sen ska jag träffa Han med nån gång antar jag eller ja det har jag planerat in för det måste jag.  sen blir det väl bara slappe vecka, göra lite skolarbeten som måste bli färdiga, typ engelska svenska Information & layout B och företagsekonomi. Längtar bara så väldigt mycket till studenten nu så jag slipper skolan, vet inte riktigt vad jag ska göra efter, har inte bestämt mig om jag ska studera vidare eller jobba först ett litet tag, men en sak vet jag iaf ska jag nå upp till mina mål måste jag studera vidare för jag vill inet bli nån jävla luffare som sitter i kassan på lidl eller jobbar på en mack eller något annat skit jobb.,  Jag har bestämt mig att jag ska lyckas i livet,

På tala om rökning, går inte så väldigt bra att sluta röka, men det är inget ovanligt, men nån gång måste jag sluta röka. För min  kropp mår inte bar av det, märker det själv, börjar få svårt att andas speciellt när jag druckit och det är inte bra, vill inet dö av cancer heller.

nej nu slutar sabina nu ska vi träna och ta oss en cigg.. :,p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0