080225

Idag är första dagen i skolan efter lovet, riktigt trisst och jag är tröttare än tröttast. det är strunt prat att man vilar ut sig på lovet, man blir bara tröttare efter loven haha. hur har mitt lov varit då? ja du helt oki faktiskt.

Har umgåtts med vänner, firat vänner som fyllt år, festat och umgåtts med johan.

I morse funderade jag allvarligt talat på att skita i skolan men jag bestämde mig efter många om och men att jag skulle till skolan.

Vi har pratat om att sara har dött med, jag vet inte om det bara är jag som är känslokall eller vad det är, men jag är inet ledsen för att hon är död. visst jag tycker det är synd att man kan dö när man är 18 år men ändå. Det kan även bero på att man inet träffat sara på väldigt länge och man kände aldrig riktigt henne. Men jag började tänka på mamma nu när sara dog, mamma har ju med en tumör, tänk om hon dör, fast hon och jag inet kommer så bra överrens så vill jag inte att hon ska dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0